Gaudenzio

Tja, voor mensen die niet op een studentenvereniging zitten, of er gewoon niets mee te maken willen hebben, is een herengenootschap natuurlijk een 'moeilijk' raar iets. (Ik wil jullie er trouwens ook nog even op attenderen, dat ik het woordje 'moeilijk' ook wat vaker hier in deze blog ga gebruiken, aangezien deze mannen dat woordje 'moeilijk' vaak gebruiken, en vooral tijdens een fotoshoot).Dit meuie herengenootschap Gaudenzio staat voor Geloof, Authentiek, Urban, Dienend, Eigenzinnig, Nominaal, Zachtmoedig, Intellect, Openheid. Dus dat. En ja, dat zijn ze ook wel. Authentiek in hun humor, en genietend van het leven in de stad. Ook zijn ze daarnaast nog best zorgzaam, aangezien ik bij 1 van de leden achterop heul Rotterdam werd door gesjeesd, opzoek naar de juiste locatie. ( dit duurde ongeveer langer dan 1 moeilijk uur) De locatie was trouwens wel écht waanzinnig tof! Daarnaast zijn de beste jongens ook nog aardig eigenzinnig. Máár het mooie aan fotograaf zijn is dat je soms best mag commanderen. Althans, ze letterlijk op hun plek zetten, en af en toe een schreeuw geven, omdat de mannen hun enthausiasme niet konden bedwingen. Afijn, ik vind dat ik wel voldoende weer heb gegeven van de dag. Jongens, ik heb gelachen. Het gaat jullie goed!  

Reactie schrijven

Commentaren: 0